Otevřete vnitřní dialog: Moje psychologie spouští osvětovou kampaň s Kristýnou Leichtovou

Vnitřní monolog je cenný nástroj k uspořádání myšlenek, ale snadno se obrátí proti nám. Sami sobě říkáme věci, které bychom nikdy neřekli nahlas někomu, koho máme rádi. Proto je klíčové, abychom na sebe byli laskaví – alespoň tak, jako jsme na druhé lidi. A tohle poselství je i hlavním tématem naší nové kampaně.
Mluvit se sebou je základ
Kampaň se nebojí otevírat téma, které je často považováno za soukromé nebo dokonce tabuizované. Hlavním poselstvím je ukázat, že vést otevřený a upřímný vnitřní dialog není nic divného, ale je to zásadní krok ke zdravé psychice a uvědomění.
“Jejím hlavním cílem je ukázat, že mluvit se sebou otevřeně a upřímně není nic divného ani neobvyklého. Je to naopak zásadní krok ke zdravé psychice, uvědomění si toho, co chceme a co ne a rozvoji vztahu k sobě samému, který je nakonec ten nejdůležitější,” říká šéfredaktorka časopisu Moje Psychologie Brigita Zemen.
Časopis tak chce inspirovat své čtenáře k tomu, aby se zastavili, naučili se vnímat a zpracovávat své emoce a otevřeli se vnitřnímu dialogu.

Jedna osoba, jeden dialog
Klíčovým prvkem kampaně je reklamní spot, kde se v hlavní roli představuje herečka Kristýna Leichtová. Scéna začíná jako intenzivní, upřímný rozhovor, kde herečka pokládá osobní otázky druhé ženě sedící naproti. Silný symbolismus spotu se však odhaluje v momentě, kdy divák zjistí, že před sebou sedí jedna a ta samá osoba. Spot tak vizuálně a symbolicky ztvárňuje ústřední myšlenku kampaně – ten nejdůležitější rozhovor probíhá uvnitř nás samých.
Kristýna Leichtová se tváří kampaně stala především proto, že autenticky zosobňuje její poselství. Nebojí se sama sobě pokládat nepříjemné otázky, hledat cestu sama k sobě, a tím i ke své rodině, dětem, práci a celkové spokojenosti.
Synergie týmů
Na tvorbě kampaně se podílel in-house tým, složený jak z redakce, tak marketingového oddělení. Realizaci řídil marketingový ředitel Pavel Renčín a brand manažerka ženských titulů Tereza Robejšková. Režii spotu se ujal Karel V. Dlabač, za kamerou stál Lukáš Marek. Intimní atmosféru a sílu sdělení podtrhl unikátní prostor Monkey Baru v centru Prahy, kde natáčení probíhalo.
Marketingový ředitel CNC Pavel Renčín ke kampani dodává: „Vnitřní monolog je cenný nástroj k uspořádání myšlenek, ale snadno se obrátí proti nám. Sami sobě říkáme věci, které bychom nikdy neřekli nahlas někomu, koho máme rádi. Proto je klíčové, abychom na sebe byli laskaví – alespoň tak, jako jsme na druhé lidi. A tohle poselství je i hlavním tématem naší nové kampaně.“
Zároveň se spuštěním kampaně vychází říjnové vydání časopisu, v němž čtenáři naleznou velký rozhovor s Kristýnou Leichtovou, která je také tváří titulní strany. Autorem fotografií pro magazín je David Turecký. Kampaň je tak perfektně propojena s obsahem titulu a čtenářům nabízí možnost okamžitě se ponořit do tématu vnitřního dialogu.
Aktuální číslo nebo výhodné předplatné můžete zakoupit na www.ikiosek.cz/moje-psychologie